PESEL w legitymacji szkolnej – nowe wzory legitymacji szkolnych
Rozporządzenie w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. z 2015 r. poz. 23) zmienia m.in. druki legitymacji szkolnych wprowadzając obowiązek wpisywania do nich numeru PESEL ucznia. Ma to ułatwić korzystanie z opieki medycznej (system eWUŚ wyszukuje osobę właśnie po numerze PESEL).
Przepisy przejściowe umożliwiają korzystanie ze starych druków legitymacji jeszcze w roku szkolnym 2015/2016. Zwracam się do uczniów klas II i III z prośbą o uzupełnienie w sekretariacie szkoły numeru PESEL na starych drukach legitymacji. (brak numeru PESEL może spowodować kłopoty np. w komunikacji PKP). Uczniowie klasy pierwszej będą mieli wydaną legitymację wg nowego wzoru.
Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone w budynku gimnazjum w dniu 1.07.2015 r. o godz.14.00. Przypominam, że do 30 czerwca br. należy złożyć w sekretariacie szkoły świadectwo ukończenia i zaświdczenie OKE o wynikach sprawdzianu.
(dyrektor Marian Kurek)
Tą informację opublikował Marian Kurek dnia 29 Czerwiec 2015 o godz. 7:39 w kategorii Aktualności.